beccasblogg-

Direktlänk till inlägg 31 december 2014

Inte Becca men eeeyyyy

Av Becca - 31 december 2014 15:51

Så jag kanske eller kanske inte spenderade typ 3 minuter för att lista ut Beccas lösenord. Herregud den flickan har typ 12321 olika lösenord och sen ska man gå igenom allihopa för att hitta den rätta och göra en rolig grej här. Åh, juste. Kanske ska presentera mig litte också. HARKEL jo men asså hej, jag är Sofia. Ni vet, person som Becca ignorerade igår för hon bloggade tydligen. (Jag kanske ignorerande henne också medans jag gjorde annat men det bryr vi oss inte om) Aaaanywaaaay, anledningen till att jag typ hackade in mig på Beccas blogg är att hON GJORDE DEN BÄSTA JULKLAPPEN NÅGONSIN. HON SÅLDE SIN SJÄL FÖR DEN DÄR SKITEN IT IS AMAZING.

 

Sssshhhh Becca det är min bild nu jag får lägga upp den här om jag vill sshshhshhh...

Okej, så Becca, den lilla skiten, spenderade typ 3 veckor att rita den här bilden av en av mina karaktärer, Emeric, som hon älskar av hela sitt hjärta. Hon ritade den i anime stil vilket är helt jävla fantastiskt för hon behövde tydligen googla asmycke. (Hennes förklaring för kattöronen var, I quote, "Han är Emeric" vilket är helt klart en acceptabel ursäkt.)  

Look at that shit and marvel at the awesomeness.


Jag är klar nu. Trevlig att träffas eller nått. idk. Jag har velat hacka in på hennes blogg så länge det här är en dröm som blir sann. 

Byyyyeeee

//Sofia, the asshole friend

 
 
Ingen bild

Sofia

1 januari 2015 01:58

Nu är det bara att vänta tills hon märker det...

Becca

1 januari 2015 14:06

Sofia... vad har du gjort?

 
Amanda

Amanda

4 januari 2015 01:52

Hahaha Awesome! Tummen upp Sofia ;)

Becca... Jag vet hur det känns...

Fin bild förresten! =)

http://GreatnessComesWithSUCCESS.bloggplatsen.se

Becca

4 januari 2015 11:51

Detta är Sofia i ett nötskal... haha, älskar henne så mycket...

Tack Amanda... :)

Thehehe... de finns ju snyggare manga bilder men jag dug inte till å göra något bättre!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Becca - 30 januari 2015 19:50

Ja du, bloggen. Mycket har hänt sedan år 2012 (tror jag att det var..) men nu... går vi skillda vägar. Vet inte hur många gånger jag bara hammrat ner fingrarna ner i tangenterna med tårarna strömmandes ner för kinder. Jag vet inte heller hur många...

Av Becca - 29 januari 2015 21:31

Yes, hello. Please help me. Mina ridande vänner, nej men asså. *suck* Ni som verkligen rider hästar. Nivet, de som säger gnägg. ANYWAAAYS, barbacka sadlar /bomlösa sadlar i typ western stil. Vet ni vars man kan få tag i en sån? Typ 500kr... ? ...

Av Becca - 29 januari 2015 00:05

Du drömmer om kärlek, din dumma jävla idiot. Det kommer att komma, sure, men hen kommer inte komma flygandes i och med att du lämnat Villis. Det kommer att komma MÅNGA fler tårfyllda och kalla nätter där det finns absolut INGEN att krypa tätt inti...

Av Becca - 28 januari 2015 14:06

Rosor är röda, Violer är viol, Clara är sjuk, Jag är likaså. ...

Av Becca - 27 januari 2015 10:35


Din jävel, du är sjuk och jag är ensam. VÄNTA! JAG HAR DET HÄR!! Rosor är röda, Violer är viol, Du är sjuk, Världen är grå. I made a FUCKING POEM FOR YOU MY DEAR LADY!! Kram och krya på dig, din lilla svamp. ...

Becca

Hej och välkommen!

Lever i Norrland och har hästar som hobby!

Läs mer om mig i inläggen ;D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilket tema på nya headern?
 Hästar
 Romantik
 Lantligt
 "Djup"
 "Dikter"
 Poems ^^

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok!

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards